Musik Direkt!!

2009-04-19
Heej
Jag hann visst inte blogga igår för jag kom inte hem förrän halv två på natten. Fullt ös hela dagen! Först var det en runda på stan för att inhandla presenterna till gårkvällens 20-årsfest och en skjorta till älsklingen till på lördag då min kusin konfirmeras. (Ofattbart att killen är 15 år!...) Hur som helst, Simon och banden försvann till två soundchecks och jag åkte hem för att göra mig iordning. Fick ta på mig min partyoutfit redan till Musik Direkt eftersom att vi skulle kila till Andreas och Malin direkt efteråt.

Låt mig hoppa rakt in på Musik Direkt och säga med capslock intryckt:
ROADKILL 66 VANN - SIMON OCH GRABBARNA SKA TILL RIKSFINALEN!

Och fortfarande med capslock intryckt berättar jag:
DE SKA ÄVEN SPELA PÅ SWEDEN ROCK FESTIVAL!

Nu har jag capslockat mig färdig för denna gången.
Tror ni jag är stolt eller?! Svar: JA

Här är förresten några bilder på mig när jag dansar på scenen.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild