Jag blir galen.

2009-04-21
Ja, det var väl nästan lite tur att jag inte skulle göra matteprovet idag då.. men ändå måste jag få klaga lite över att jag stressat ihjäl mig över det förbaskade provet och verkligen suttit och pluggat. Sen satt jag och stirrade mig igenom en hel lunchrast och en liten snutt engelska i väntan på provtimmen bara för att sedan få reda på att läraren ändrat sig och inte alls ska ha provet den tiden utan nästa tisdag (verkligen perfekt med tanke på att engelska nationella är då...).

Det kan bara inte bli körigare just nu. Jag måste sitta uppe halva nätterna nu för att få saker och ting att gå ihop. Först det förgrymmade historiaarbetet (som jag är ganska säker på att jag ändå inte kommer hinna med), sen måste jag läsa på lite inför nationella i engelska, måste jobba vidare med samhällskunskapen - vilken tur att vi inte fick det tråkigaste ämnet.. eller vänta, det fick vi visst. Sen är det som sagt matteprov på tisdag som jag måste klara och om vi kikar vidare i kalendern hittar vi ett par timmar spanska som måste tas igen. Det är inte slut här heller.. jag måste avsluta psykologipresentationen också och jag ligger efter med någon uppgift i programhantering som jag inte hunnit med. Det här är alltså bara vad jag måste fixa  den här veckan. Tur att det bara är ... tisdag. Oh, visst ja.. måste läsa min svenskabok också.

Helgen går fetbort eftersom att jag måste åka ner till Skåne för att min kusin konfirmerar sig. Jag oälskar allting litegrann just nu. Men mest av allt - bra samtalande, samarbetande, snälla och välplanerade lärare. Hej på er!

Nej, tillbaka till havet av böcker -.-   ... påminn mig om att aldrig öppna en bok igen efter studenten.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild