Hur många mil till världens ände?

2009-04-28
Kan, lite sent, berätta att nationella faktiskt gick ganska bra. Det var lite segt med fantasin där ett tag - men det borde duga.

Kan förövrigt berätta att den här dagen är värdelös på alla sätt och vis. Efter ett stort bråk med mina föräldrar sitter jag nu instängd på mitt rum och tittar ut - dit jag inte får gå. Löjligt det där med rumsarrest efter att man passerat 12 år... Seriöst, kan ingen komma och rädda mig? Någon med bil och intentions att köra till världens ände?



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild