Grötskryt.

2009-04-17
Godmorgon,
frukosten är serverad - på sängen åt min dåligt sovande fästman som var lite lagom gnällig såhär på morgonkvisten. Tänkte göra något för att känna mig riktigt sneel så jag sprang ner i köket och kokade gröt (jag äger på mannygrynsgröt). Mitt ägande på mannagrynsgrötsgörning kan ha något att göra med att jag i tio år fick stå och göra det till mina bröder på morgnarna innan vi skulle till dagmamma/skola. Puh. Kan göra det i sömnen! Och under alla de här åren har jag brännt gröten... 2 gånger! Maha.

Nog med  grötskryt - nu måste jag göra mig iordning för skolan.

Ikväll är det förresten Big Comedy! Och vi ska dit. Det är som att se Dalai Lama.. fast större.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild