Free-sööhren

2009-04-02
Idag efter skolan sprang jag till frisören eftersom att.. ja, det var fint väder eller något. Lyckades ta en superbra bild med min mobil (för en gångs skull!) men såklart går det inte att föra över den till datorn av någon mystisk anledning - så ni får hålla till godo med helkassa webbcambilder. Det ser antagligen lite bättre ut på riktigt än på bilderna :)

Jag hade två krav: ingen rak lugg och behåll längden. Frisören förklarade att ju mer jag sparade på längden desto tunnare blir det. Jo, men visst det är jag med på. Som tur väl var behöver jag inte oroa mig för att längderna ska bli tunna.. hon klippte nämligen av dom -.-

Dilemma - gå och duscha ikväll och förstöra master-plattningen från frissan eller låta bli och hoppas på det bästa inför imon? Nej, jag får nog ta och gå och duscha ändå - så mycket som jag pillar i håret lär jag se ut som en liten fettboll imorgon annars.



 


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild