Förlovningsdag

2009-04-01
Idag är det min och älsklingens förlovningsdag!

Ett år går verkligen fort när man har roligt. Det är lite tråkigt att vi inte kunde träffas idag och göra något mysigt, men det är så det går när man kämpar på distans. Oavsett så är jag på bra humör och har firat lite för mig själv med onyttig mat och film - vilket är den ultimata sysselsättningen efter nationella provet i svenska.

Antar att jag iallafall får en liten pratstund över telefon med Simon senare ikväll och bara det gör mig på ännu bättre humör :) Det är varmt och skönt ute så jag tror att jag ska fördriva lite tid med att gå ut på en fotorunda. Klockan är ju trots allt bara två.


Hittade ett kort på en mycket glad Simon och en väldigt nöjd Sixten i ryggsäcken.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild