Värsta mark xD

2008-06-06
... eller Västramark som det kanske heter, ja. Där var vi iallafall med skolan idag och hade friskisdag - som det inte heter.  Det var friidrott så det stod härliga till och samtidigt var det Triathlon där en stor pokal stod på spel. Det var en trevlig dag även om jag kanske inte var så aktiv när jag var funktionär, men förkylningar kan stoppa tåg ibland - så är det bara. Efter tävlandet samlades alla nere på badplatsen för prisutdelning, matintag och så misslyckade försök att kasta mig i vattnet, tack så mycket. Lite motion fick jag allt när jag fick springa för att undkomma "kastarna". Dock misslyckades jag fatalt och bars hela vägen ner till stranden igen av två "stora starka karlar".

När jag kom in till stan efteråt träffade jag chefen för mitt nya sommarjobb (yes!) och sedan bar det av mot Kronan där två söta tröjor inhandlades och jag hittade även en Malte på McDonalds. Där blev jag sittandes ett bra tag innan jag var tvungen att kila för att gå till frisören. Klippningsdags =) Väl där inne var allt väldigt lustigt - alla kände alla x"D Läskigt. Men om vi bortser från det så har jag bara en sak kvar att konstatera = Kitty har lugg. Oh my.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild